REKLAMACIJE
Kada porudžbina stigne, neophodno je da je proverite u prisustvu kurira i potvrdite da nema vidljivih oštećenja paketa. Paket možete da vratite u sledećim slučajevima:
- Ukoliko na njemu ima vidljivih oštećenja (pocepani delovi). U ovom slučaju molimo Vas da nas pozovite na telefonski broj +381-11-205-41-17 ili nam pošaljite e-mail sa svojim podacima (ime, prezime, telefon) na adresu lookup011@gmail.com i navedete razlog zbog koga ste odbili da preuzmete paket.
- Ukoliko ste primili pošiljku i nakon otvaranja kutije ste ustanovili da isporučena roba ne odgovara naručenoj ili podaci na računu nisu odgovarajući, molimo Vas da nas najkasnije u roku od 24h od trenutka prijema pošiljke pozovite telefonom na broj +381-11-205-41-17, ili pošaljete e-mail sa svojim podacima (ime, prezime, telefon) na adresu lookup011@gmail.com
- Ukoliko se na kupljenom proizvodu pojave neusaglašenosti u smislu odredbi Zakona o zaštiti potrošača, molimo Vas da nas obavestite na adresu lookup011@gmail.com
- U slučaju vraćanja robe kupcu koji je predhodno robu platio kuriru tj: pouzećem, troškove vraćanja robe ne snosi Look Up DOO, već trošak pada na teret kupca.
KONTAKT PREKO EMAILA
Ukoliko nas kontaktirate preko emaila, uvek nam u poruci navedite sledeće podatke:
- Ime i prezime
- Adresu
- Broj telefona
- Broj porudžbine i datum porudžbine
- Razloge za vašu žalbu
Rok za rešavanje reklamacije je 14 dana od trenutka prijave iste.