REKLAMACIJE

Kada porudžbina stigne, neophodno je da je proverite u prisustvu kurira i potvrdite da nema vidljivih oštećenja paketa. Paket možete da vratite u sledećim slučajevima:

  • Ukoliko na njemu ima vidljivih oštećenja (pocepani delovi). U ovom slučaju molimo Vas da nas pozovite na telefonski broj +381-11-205-41-17 ili nam pošaljite e-mail sa svojim podacima (ime, prezime, telefon) na adresu lookup011@gmail.com i navedete razlog zbog koga ste odbili da preuzmete paket.
  • Ukoliko ste primili pošiljku i nakon otvaranja kutije ste ustanovili da isporučena roba ne odgovara naručenoj ili podaci na računu nisu odgovarajući, molimo Vas da nas najkasnije u roku od 24h od trenutka prijema pošiljke pozovite telefonom na broj +381-11-205-41-17, ili pošaljete e-mail sa svojim podacima (ime, prezime, telefon) na adresu lookup011@gmail.com
  • Ukoliko se na kupljenom proizvodu pojave neusaglašenosti u smislu odredbi Zakona o zaštiti potrošača, molimo Vas da nas obavestite na adresu lookup011@gmail.com
  • U slučaju vraćanja robe kupcu koji je predhodno robu platio kuriru tj: pouzećem, troškove vraćanja robe ne snosi Look Up DOO, već trošak pada na teret kupca.

KONTAKT PREKO EMAILA

Ukoliko nas kontaktirate preko emaila, uvek nam u poruci navedite sledeće podatke:

  • Ime i prezime
  • Adresu
  • Broj telefona
  • Broj porudžbine i datum porudžbine
  • Razloge za vašu žalbu

Rok za rešavanje reklamacije je 14 dana od trenutka prijave iste.

Shopping Cart

Ova Internet stranica koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva. 
Korišćenjem ovog sajta se slažete sa korištenjem kolačića (cookies).

Besplatna dostava za sve porudžbine u Srbiji.

Scroll to Top