REKLAMACIJE

Kada porudžbina stigne, neophodno je da je proverite u prisustvu kurira i potvrdite da nema vidljivih oštećenja paketa. Paket možete da vratite u sledećim slučajevima:

  • Ukoliko na njemu ima vidljivih oštećenja (pocepani delovi). U ovom slučaju molimo Vas da nas pozovite na telefonski broj +381-11-205-41-17 ili nam pošaljite e-mail sa svojim podacima (ime, prezime, telefon) na adresu lookup011@gmail.com i navedete razlog zbog koga ste odbili da preuzmete paket.
  • Ukoliko ste primili pošiljku i nakon otvaranja kutije ste ustanovili da isporučena roba ne odgovara naručenoj ili podaci na računu nisu odgovarajući, molimo Vas da nas najkasnije u roku od 24h od trenutka prijema pošiljke pozovite telefonom na broj +381-11-205-41-17, ili pošaljete e-mail sa svojim podacima (ime, prezime, telefon) na adresu lookup011@gmail.com
  • Ukoliko se na kupljenom proizvodu pojave neusaglašenosti u smislu odredbi Zakona o zaštiti potrošača, molimo Vas da nas obavestite na adresu lookup011@gmail.com
  • U slučaju vraćanja robe kupcu koji je predhodno robu platio kuriru tj: pouzećem, troškove vraćanja robe ne snosi Look Up DOO, već trošak pada na teret kupca.

KONTAKT PREKO EMAILA

Ukoliko nas kontaktirate preko emaila, uvek nam u poruci navedite sledeće podatke:

  • Ime i prezime
  • Adresu
  • Broj telefona
  • Broj porudžbine i datum porudžbine
  • Razloge za vašu žalbu

Rok za rešavanje reklamacije je 14 dana od trenutka prijave iste.

Shopping Cart

Besplatna isporuka za sve porudžbine u Srbiji 

Ova Internet stranica koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva. 
Korišćenjem ovog sajta se slažete sa korištenjem kolačića (cookies).

Scroll to Top